måndag 12 november 2007

Sabba inte era relationer

Det är lätt att göra slut och gå viudare i livet? - Är det så lätt att bara gå vidare och tänka på sitt och dra vidare- jag har länge undrat - jag undrar hur många män som råkat ut för att de som de mest älskat iu snurret och vimlet tappat en hand eelleer två. Det sura i sammanhanget är att det kanske var för lätt? Kvinnor som tänker att de skall skaffa andra män och inte göra nåt åt saken. Samma när det gäller männen. Jag undrar .. Skulle det inte vara en utmaning att få saker på rätsida. Och det värsta av allt är när kärleken har hamnat i plånboken.

jag skulle vilja skicka de som funderar på saken på en kurs i personlig utveckling. Efer att själv upplevt en fruktansvärd resa på de snårigaste vägarna igenbbom 4 miljoner brännässlor (Barfota) kan jag hälsa att jag fortfarande ser henne som något av det vackraste som finns. Man kan då se det ifrån två håll.- Så bra hon har hittat en ny - va trevligt - hoppas det var ytligt och bra - och att man inte kom in henne på nerven - eller också kan jag ta fram en penna och rita som barnen gör - Full kladd med toksvart krita ettt svart moln - av innre missförstånd. om ni nu känner igen er - välkommen i klubben. Du är inte ensammen. Eller också kan vi rita andra sätt att bewskriva relationer på. Folk tror så lätt att de kan lösa problem igenom att dra vidare och där igenom utdvika att se sina brister. För tiden kräver KREATIVITET gillar du inte att skapa är det kört - och gpillar du inte att göra saker som är viktiga för vår omvärld utan att man blir beaktad att ha storhetsvansinne - då är det återigen kört. Vi måste tänka nytt.

Inga kommentarer: