lördag 5 juli 2008

"9/11 was an inside job"

Mr Clinton stog vid talarstolen och fick frågan om Att 9/11 "was an inside job"
I denna dokumentär http://thepiratebay.org/tor/4274769/9_1_Chronicles_Part_One__Truth_Rising_(Divx) Det är ändå anmärkningsvärt att svensk media inte uppmärksammat detta. Utan kallar dessa människor rakt upp och ner för konspirationsteoretiker.

Den mattematik som kommer efter handlar om ett vägval för många som stiftat lagar. Allt hänvisas till 11 september och inte ett enda tvivel från Sverigesradio eller på annat sätt gett en annan syn. Rykten går om explotioner i byggnaden på väl valda ställen. Youtube kryllar av det. FRA lagen - mm och jag tycker att om man skall
stifta lagar pgr av en sådan olycka borde inte alla länder utvärdera 11 september i den mån man gör? Eller är det så att man här handlar på direktiv? Vad har då emokratin tagit vägen. Hur ILLA får en partisekreterare behandla sina kolegor för att absolut till varje pris en lag skall stiftas? Det är INTE demokrati!!! Om en människa i riksdagen skall rösta så måste han eller hon kunna göra det fritt
från sitt hjärta!

Och idag på nyheterna hörde vi hur byggnad 7 - som rasade ihop som ett korthus hade en sådan allvarlig brand i sig att det inte stog pall... Teoretiskt möjligt? - Eller var denna nyhet ett sätt att bättra på ett "fusklappverk att funka på riktigt" De istorer som cirkulerar är ändock värda att berakta.

Jag undrar - om det är så att om ni där ute inte håller med mig i det jag säger så kan man lätt kalla mig för konspirationsteoretiker? Ett sätt att fly undan obehagliga sanningar? Och ändå hålla mig och andra bloggare vid liv? För att se vad vi här näst så att säga skall skriva? - För visst är det synd om den fria viljan ?

Inga kommentarer: